25 mars 2012

Flyga flyga flyga

Ikväll skall jag och kanske kim hämta mamma från flyget, hon har varit i stockholm med sina vänner över heljen. Och nu fick jag sådan lust att flyga någonstans. Skulle kunna åka på weekend eller något :) Sen konstaterade jag också att jag har inte flygit så mycket som jag gjort detta år. Först flög vi ju till stockholm den 16 Januari och hämtade hem en bil. Det blev en tre dagars resa som va super kul och det gör mycket att få vara ledig tre dagar extra :)



Sen var det ju den härliga Mexico resan 6-20 Februari, på tal om den kanske man skulle behöva engagera sig (gud va svårt ord, måsta rikti googla för att det skulle bli rätt) och laga en fotobok el något liknande till minne.




Och nu i Mars flög vi till Åland på mini semester. Var ju också skojj. :)




Nu skulle jag kunna tänka mej att flyga till Amsterdam, Köpenhamn el Oslo el något likande, fast stockholm bara för att åka, men skulle ju vara kul att se något nytt. Skulle vara så kul att bara åka för en helj och med trevligt kompis sällskap. Och ännu mer lust får man ju när tjäreborg skickar sina happy hour priser :)

Ne nu skall jag sluta drömma om flygresor :)

 
Kom föresten på att jag fick mitt dermosil paket till posten i fredas men har glömt att hämta det, tror jag skall hämta det då kim kommer hem så får jag handlat lite till mina maletköttbiffar jag skall fixa till idag, ser så fram emot det :D NAM

Kan också meddela att jag äldar nu, blev inte till något igår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar