2 mars 2012

Äntligen fredag

Var super pigg då jag vaknade ida men jestas va limin i beinen av att man huka se så många gånger igår i snöskottningen. Jobbet var som vanligt, skönt att sportlovet är över och vi blir vår vanliga grupp utan gäster, fast det är alltid kul med besök :) efter jobbet skulle vi åka och handla men årkade int så vi fixade ihop nå ur frysen. Sen kollade vi super 8 och åt kladd kaka från frysen. Nu kollar jag the voice Sverige men känner hur ögonlockena börjar bli tunga!

Nu till det mystiska, denhär bilden har jag på telefon men jag vet int var och när den blivit tagen? Och varför den blivit tagen.

1 kommentar:

  1. Och vet ni vad det bästa är då man skriver att man int vet å varför och när. Man kommer alltid på svaret. Körde till kusinerna i laihia och en bil brann vid sidan av vägen och jag råkade ta en bild för tidigt. Så glömsk jag är men si ni ja ha radera resten av de bilderna men denna har lämnat i misstag därför sa den mej ingenting.

    SvaraRadera