24 februari 2012

städa

Efter jobbet blev det att börja städa, tänkte så jag skulle få ha ledig dag från städning imorgon och att inte det första jag skall tänka på när jag stiger upp är att fan idag måste ja damsuga tårka damm osv. för så brukar det vara på lördagar el. söndagar då kim jobbar, men nu är det gjort, skönt. sen blev det pizza rester. plockade upp det jag beställt från perfect home, var super nöjd. men nu kommer då frågan vart jag skall stoppa allt :D nu sitter jag och tittar genom bilder från resan, försöker plocka ut några men det blir många som jag sedan tänkt använda då jag berättar om våran resa. bäst skulle det ha varit om man skulle ha årkat gå där på datorn och bloggat dag för dag med bilderna man tog men tyvärr, i början av veckan var man så trött då kvällen kom och i slutet av resan bestämde jag mej att ne jag går int på någon dator alls eftersom kim kunde också hålla sej ifrån internet men lilla datorn satt han vid hela tiden och kollade på gamla serie avsnitt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar