3 februari 2012

Fredag

Var skönt att vakna och åka till jobbet då man visste att man skulle få vara ledig 2,5 v fram över :) tyckte jobbet gick trögt. I morse ringde jag till hiusten1, frissan vid piffi för att kolla om de hade tid idag och det hade dom så var och klippte mej genast efter jobbet. Och för att det var första gången jag var dit och inte hört något om stället på det viset så blev jag verkligen nöjd med både kundbetjäningen och klippningen :) sen gick jag in till piffi, handlade faktist hem en brun hårfärg som jag skall kladda i håret troligen imorgon, detta hår blev nog lite för ljust fö mej och jag känner mej hemma i mörkt :) lagade lax med Kim idag, var super gott. Nu skall vi bara lata oss i soffan och kolla film, trevlig Fredagkväll alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar