21 februari 2012

bilen

måste bara lägga in en bild hur det såg ut då vi skulle hämta bilen i morse.

usch, usch och usch. vi som landade redan 9 imorse och slapp att far från parkeringen lite efter 11. Kom hem kl 18, men då pausade vi vid ikea var där en stund, och efter det körde jag och kim somnade i bilen så jag tog två ägna pauser ännu på vägen hem, höll själv på och somna i ratten då kims snarkning smittade av.

Imorgon tänker jag försöka skriva ett längre inlägg för nu e jag dödstrött varit uppe ca 30 timmar tror jag, känns konstit att tänka att idag har vi vaknat i mexico, simmat och solat, suttit i flyg 10 timmar, varit i helsingfors, shoppat lite på ikea (tammerfors) och nu hemma. Många ställen på en dag. Mamma tea å kim kom hit än vända ikväll och vi kollade på bilder, skall ge lite smakprov :)




















blev ändå ganska många men det finns närmare 1000 bilder. :) och oj va kul de ska bli att träffa dagisbarnen imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar