25 februari 2012

Sovmorgon

Sov till ca 11.30 idag, var så skönt men hade nästan huvudvärk när jag vaknade. Gick ju och la mej först 00.30 för jag fixade med mitt råddiga Mexico inlägg men konstaterade att man kunde spara det så jag fortsatte idag morse. Förhoppningsvis får jag det färdigt imorgon :) var med mamma till Tea för att kolla hennes nya köksbordet och stolar hon har målat. Sen var vi och fixade så att jag fick pengarna tillbaka på min resväska, eftersom hjulet hade strittat av på resan. Fick även iväg papperna till försäkringsbolaget. Hemma fixade jag egen pyttipanna och efter det har vi sovit till åtta typ. Sen kom sia o olli ut en sväng. De kom in och kollade bilder från vår resa och for sedan vidare. Jag kollade slutet av melodifestivalen och nu är Bond på på tv:n tror jag förflyttar mej till sängen. Avslutar inlägget med någon gammal bild på ipaden och gonatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar