29 februari 2012

Snart fredag

Vilken vecka hittills. Har varit så trött då jag kommit hem från jobbet denna vecka hittills, så man kan fråga sej varför går man ej och sover i tid. Men det kommer bra på tv å bla bl blaa är ofta ursäkterna! Men så idag straffadest jag på morgonen. Nåjaa i måndast var jag och Emmi till nya Lidl, de hade bageri där var man fick köpa färskt bröd som var super gott och bullar. Igår jobbade jag en halv timme över för att få ihop lite övertid eftersom vi skall över till ålande nästa to-sö. då jag slutade var jag hem via efter Kims post lapp och började gå mot piffi var jag skulle träffa honom kl 17 men han var inte klar med flytthjälpandet så jag gick till Tea en stund och hälsade på nelson :) senare på kvällen var vi över till mamma en sväng. Och idag Fösovd jag mej nästan, ( det var mitt straff) tur har man nära att man klarar sig på tio minuter, men det var nog sån fart på. Efter jobbet efter 1,5 h övertid, tog jag det bara lugnt en stund före vi for och handlade glass som vi skulle ha till vår film. Men före filmen blev det bastu. Nu skall jag sova så jag inte försover mig i morgon då jag skall åka en timme tidigare på jobb. Hm kl är nu 22.51 så vet int om jag är så mycket bättre på att lägga mej i tid om man jämför med de andra dagarna :) och snart är det fredag och helj! Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar