27 april 2014

SOL i heljen

Efter jobbet i fredas blev det lite sol! 
Sen pizza på terassen med emmi!
Tvinga ti sitt där ut tills de sista solstrålarna försvan!
Sen kom ännu Caddi och Irre å joina oss en stund!

Lördag! Började morgonen med ett spinningpass, svettadest som en gris då man satt vid ett sol gassande fönster!
Sen blev det caddis balkong hela långa dagen!

Käka lite glass!
Moni han jag också träffa :) 
efter besöket hos Caddi for jag ännu en vända till emmi! Spelade lite kort med henne, Linn och Irre! 
Och lite röd blev man ju nog idag!

Söndag,
Van fan är solen!!
Okej klockan två! (Och vad i hela friden skall det snöa på torsdag!)
Efter allt slöande i soffan dro jag iväg på en spring runda! Gick mycket fortare en vad det brukar göra fö mej! Speedade på lite. Kan säga att sista backen hem var jag anfådd som en fet flodhäst! 

Lite kvarg å blåbär på terassen!
Och lite sol timmar!

Och min frisyr är inte värdens snyggaste på bilderna men detta är min solar frisyr så att inte pannan skall vara lik blek! :)

Nu skulle det sitta fint med KAFFE! Bäst jag går och kokar och går ut och sätter mej på terassen! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar