22 april 2014

Slutade kolla film 01.30 inatt och kollade sista gången på klockan 02.30!! Inte många timmar sömn som sen resulterade i att vi är super trötta idag!  Och nu har jag kollat en film, var väldigt nära att somna! Men Pappa ringde och sa att han skulle komma ut och byta däck på bilen, tack å lov får vi gjort nånting vettigt idag! 

Måndag, alltså vilken härlig dag :) var på bra humör direkt jag vaknade. Drack kaffe och gick ut och solade! I shorts och top, riktigt sommar värme! Lite på fyra timmar låg jag ute! Kan säga att på kvällen var jag röd!
Fick sån energi av solen så dro på mej träningskläderna och stack! 
Hade en runda i huvudet som jag började följa. Ville ner till vatnet i brändö, kom dit och skulle ta en klunk vatten! Märkte att dragkedjan vart jag stoppat min nyckel hade öppnats! Nyckeln borta! Satan, va bara ti vänd om. Blev helt förstörd å arg! (Min runda blev ju förstörd!!) Skulle ta en till klunk vatten en bit senare och märkte att det fanns ett till fack jag inte märkt av på väskan och tadaa, där var nyckeln! Lättad men arg fick jag för mej att ner till stranden ska jag så det var bara att springa in till brändö på nytt! 22,6km blev det. Fick lov att stanna hos M&M och åka hem med mamma! 
Men nu har jag en ny rutt i huvudet som skall testas en annan vacker dag! 

Började ännu kolla sista delen av twiligt igår kväll! Så nu har jag dem också kollade! 

söndas firade vi moster och kusin på dagen! På kvällen blev det en sväng till sundom! Här bjussar Moni på varma kvälls mackor! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar