24 april 2014

Onsdag och torsdag

Igår hade jag nog det tråkigt! Tänkte bli riktigt deppad! Men sen blev det en solig promenad med Nina (jobbpolare) som just flyttat till böle. Försökte visa några nya vägar åt henne! :) blev på bra humör pånytt! 

Och idag hade jag lust att ta en spring tur men det blev gymmet och spinning :) så roligt! Nu ikväll kom mamma å syrran hit och vi fixade nytti wåfflor! Så goda, här kommer receptet igen. 

2dl mandelmjöl
2dl vispgrädde
4 ägg
2tsk bakpulver
1msk fiberhusk

Lite salt och vaniljpulver om man vill.
Allt mixas och sen är det bara att grädda!


Nu har jag fått för mej att jag vill ha mitt orange hår tillbaka, fast jag vet att det är svårt att hålla snyggt å färgat!
Och sen är jag riktigt riktigt ressugen! :)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar