31 juli 2013

Onsdag

Planeringsdagen gick ju helt fint på jobbet, men usch vad tröttsamt att stiga upp imorse.. Vi skyndade på jobbet för att jag skulle hinna med mamma & nelson till flyget efter tea och Kim. Då vi kom dit och väntat en bra stund fick vi veta att de landar först om en timme :o hade stressat lite i onödan, men ända tea hade sakt var att de landar samma tid som oss i fredas.. Men nej! :D for på en ABC kaffe i väntans tid. Och sen kom de :) och vilken glädje stud vi fick då jag och Nelson kollade in i fönstret på tea då de väntade på sina väskor. Tea fällde glädje tårar då hon såg oss (Nelson) Nelson krafsade på fönstret och försökte komma in. Då fällde jag också en tår. Tur hade jag mina solglasögon på :) sen for vi hem till dem på mera kaffe, kollade bilder och slöade. Nu snart får man börja förbereda sej för en ny arbetsdag :) lånade också en bok av tea (hon hade köpt många nya böcker!) så nu kan man varva ner med lite läsning på kvällarna :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar