2 juli 2013

Två dagar

Måndag och första semester dagen. Han med en massa.. Fixat glass med lina till kiosken. cykla in till stan med Emmi. Kaffe paus hos Emmi, pilates och lite till :) 

Juni träning, nu känns det som jag börjar komma igång igen efter förkylning :)

Tisdag

Vaknade och var förbannad. Ni som läst föregående inlägg vet hur arg jag var imorse, tog och fixade batteriet som vibrerade som fan med ett täcke och pressade en stol emot. Så sover vi inatt också. Och nu ikväll såg jag att asfalt maskin hade kommit, toppen! 
For och tränade med Sarita då hon slutade jobbet, blev tre bra pass :) 
Fick lov att åka en vända till m å m idag igen, med min tur var korsorden i 9/10 tidningar gjorda som jag tog hem i söndas! Nu kollade jag igenom högen som for ner i väskan :) sen blev det ännu en tur till bryggan. Härlig sol :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar