21 juli 2013

Semester firare

I början på min semester var vi på VISION till leippis, före det grillade vi!!


go mat






bra kväll, bra sällskap



moni på frulle dagen efter
var en toppen kväll men tamme tuusan hade tinnitus i FEM jävla dagar efteråt..

Hunnit träna lite..

kvällslänk när den är som bäst




lunch med emmi efter våra 13,5 km på hjul
ÖK på Carpella en kväll.

 En dag med emmi till bergö



Strandhäng





skäriteatern

glad överraskning, fribiljett


 ETT bröllop har vi jobbat på


 



 egen gjord pizza på pizzasten i grillen



regnbågen en kväll
chill med nelson
natthimmel

PLOCKAT BLÅBÄR i onsdas



på kvällen blev det villaliv med tunna

fixade supergod mat och blåbärspaj
på torsdag blev det mycket båtas och fiskas..
hemfärd för min del på kvällen för på fredan blev det
MÖHIPPA
här hade jag och sarita just varit till svenskaklubben på lunch
och då vi skulle åka hem blev hon överraskad!

blivande fru
på kaffe före pole dancing

mat, bastubad och olika program blev det sedan på en villa i maxmo

på lördag morgon han jag bara vara med på frukosten.. mycket roligt program
var det ännu på schemat, bl.a paintball mot karan, olika uppgifter hon skulle klara av
och ännu en övernattning på villan..
sarita tar ett glas vin till frukost, som e ska va :D

jag då igen hoppade i bilen och for på släktträff till oravais.. det har dykt upp några nya syskon (en syster och två bröder i liv) till moffa för ett år sedan så och nu blev det KALAS!!

"nya" släktingar, HÄFTIGT!

alla som kunde komma på en och samma bild

och på kvällen

 ERIC SAADE - Carpella
lång kö

denna gång som vakt, händer sällan






Han kan nog sin sak den där eric :D 
på kvällen blev det ännu lite pizza och bastubad!!

och idag har jag sovit lääääänge, sömnkontot har värkligen varit rejält på minus efter allt bilkörande, stressande och sömnlösa nätter.. och int blev det något bättre av att sova länge, har gått åpå i min pyjamas hela dagen, kollat ensam mamma marathon på tvn och fixat blåbärskvarg!! och nu fixat detta inlägg som tagit sjukt länge.


En passande bild tills imorgon då det skall packas :)
Lägg till bildtext

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar