4 augusti 2013

Efterlängtad

Känndest bra med helj efter två jobb dagar med barn.. Jobbigt med arbets start efter semester :D efter jobbet i fredas hoppa ja på cykeln och for till Emmi på kaffe :) sen vidare till tea å Kim för jag hade glömt mina solbrillor dit. De var hungriga och bjöd mej på RAX :) tack!!

Lite pizza mycket sallad försökte jag med, hehe
På kvällen fick vi lov att ta en promenad för att förbränna lite pizzabitar.. 

På lördag fick jag min köksmatta tvättad hos Mommo och moffa. Passade på att käka lite körsbär, men ack vad syrlig sort.. :D
Sen blev det stranden med mamma å tea, super skönt! och man måste ju ta vara på de sista soldagarna :D har verkligen blivit lite höstligt ute redan tycker jag! Och mörkt om kvällarna.

Och idag for vi till carpella en sväng. Två timmar kunde vi ligga där före solen försvann helt.. Skulle det inte vara soligare idag en igår? Nåjaa sen blev det ännu Sofias 16 årskalas :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar