27 juni 2013

Tre

I tisdas målade jag terassen en andra gång, så då han jag inte med så mycket annat. Bakade en kyckling hälsopizza på kvällen och kollade allsång :) 

Igår tvättade jag trappan så jag kunde olja den. Sarita kom och hälsade på efter jobbet. Käkade pizza och talade länge. Sen for jag på joggingtur till Mommo och moffa, fick åka hem med tea och kim! Och fast klockan var 23 tog jag penseln i handen och oljade trappan! Vad kan man säga, semestern kan börja?! 

En sjuk Nelson som gärna var i famnen<3

Och idag fick jag lov att ta en tupplur efter jobbet. Detta väder blir man värkligen trött av! (plus att det varit fullt upp direkt jag slutat jobbet kl 15 hela veckan) Pizza dag tre och sen iväg till pappa på kaffe. Nu blir det slö framför Ernst. Och så skönt med fredag imorgon :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar