6 juni 2013

Torsdag

Kände mej på hugget idag då jag vaknade. Jobbet löpte på och oj vad kul att vara tillbaka. Intressant var ju då jag slutade jobbet var jag ännu pigg - inte ett dugg trött som jag varit den senaste tiden -> pillerna gör någon nytta trots att jag hostar!! Nåja istället för att slänga mej på soffan fixade jag sallad till middag, 
cykla iväg till anna och vi tog en timmes promenad och sen peda hem! Här skulle jag i "normalt" fall varit helt död! (Pinsamt när jag skulle fylla i tränigsdagboken på iform och kollade när jag tränat sist :o men nu sakta men säkert skall jag börja på nytt, med tanke på att jag blev anfådd av en helt vanlig promenad så är jag ännu inte helt hundra) 
nåjaa hemma igen började jag städa. Fattar inte van all energi kom ifrån! Och som belöning en bananplätt (får den inte riktigt att hålla ihop) framför tv:n! :)


På dagis avslutningen fick vi ett presentkort till ett rum och kök av många av ungarna! Tack! Idag fick jag en smultronplanta som var så fin och idén var ju super. Och den passade perfekt på terassen :) 

2 kommentarer:

  1. Använder du 2 ägg o en banan i plättan? Iaf bruk ja la sånde småa å då hålls di no ihop oftast :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ja tror probleme e där att ja heller allt i stekpannun :D

      Radera