24 juni 2013

:)

Lördag
Hälsade på hos m å m, spelade triss och drack kaffe. På kvällen grillade vi här hemma hos mej med tea Kim Emmi Linn Caddi å Irre. Nelson och Romeo! Blev ingen utgång för min del, helt trött å slut efter fredagen så skulle ha passat bäst med filmkväll ;) 

Söndag
Fick börja med att städa hela lägenheten. Full med hundhår och tass märken av båda hundarna!! Tur hadd man int krabbis! Köpt terassolja på prisma och vidare till F å F för Fammo fyllde år :) efter kalaset blev det ännu en sväng till mamma var kusinerna var och hälsade på. Fick äntligen min cykelmätare fast satt :) 

VILKEN AVSLAPPNANDE HELJ!! Skönt! 

Idag var man då super trött, fick inte tag på sömnen igår. Kollade klockan ännu 02.13 och veckning kl 06.30. Nåja jobbet rullade på. Började genast fixa terassen då jag kom hem, hela 3h tog det :O och aj min rygg. Snabbt lite käk och sen iväg på en cykeltur med jannica medans Nina sprang runt karperöfjärden!! Kan inte annat säga en Gud vilken fart!! :) nu fruktsallad och Lotta på Liseberg! Terass före och efter bild kommer då jag strykigt ett lager till, men den blir super fin :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar