4 juni 2013

Hosta

Som sakt, har varit så trött och slut varje kväll då jag kommit från jobbet. Likadant igår, sov hela kvällen och då jag vaknade hade jag så satans i lungorna. Imorse var det inte mycket bättre. Hade feber och for till hvc. Har spenderat hela dagen där kan man säga med en liten paus då jag var hemma och fixade lite käk.. 


 Nåja de tog mej på allvar denna gång åtminstone och undersökte. Det ända konstiga var att jag inte fick veta med säkerhet vad jag hade för fel. Hem kom jag åtminstone med antibiotika för luftrör och heinix! Så får se då.. Nu har jag då sovit en par timmar och vaknar med feber pånytt. 

Fixade en bananplätt som jag hört mycket gott om och oj om den inte var god 
Och busenkelt var det, 1banan+1ägg mixas..man kan ha i lite havregryn om man vill! Sen är det bara att steka och servera med bär och grädde! Nam..

Nu lite till vila på soffan före sängen kallar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar