1 december 2012

Full fjång

Startade dagen med ett spinningpass med mamma. Besökte julmarknaden i botniahallen. For till mej och fixade lite käk. Mamma for hem och jag och Kim for till stan. Köpte nya skor, helly Hansen kängor för 69€ istället för 125? Fynd eller hur! Och nu behöver jag inte frysa med mina tygskor längre :D köpte nån julklapp till junior också :) svårt att veta vad man skall hitta på till de andra åläningarna ;) efter shopping blev det tårt kalas hos Mommo som fyller år idag <3 sen for vi hem och eldade lite ( eldade till 32 grader igår och idag morse var det endast 24 och nu ikväll då vi kom hem 22 :o vart försvinner värmen?? Svin kallt ute!) slog in lite julklappar (tur har jag en dermosil låda att vraka och välja ur). Nu sitter jag hos caddi i hennes nya lägenhet med hon och Irre, har blivit bjuden på glögg. ;)

Och tänk att det redan är första december :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar