19 november 2012

måndag

Steg upp 9.30 idag. Och vi hade SOL :) borstade tänderna, drack vatten och drog på mej springkläderna (missar ju dagens raska fötter), satt igång en tvättmaskin och for iväg. Och vart efter jag sprang så bestämde jag rutten. blev en 9km rutt :) NÖJD sen gjorde jag lite magisar och plankan då jag kom hem. och bra var nu det för då man låg där på golvet så man ju all jävla dam så jag fick det ju dammsugat också idag. Sen blev det varm dusch och frukost, stekte ägg och oj vad gott det var då man inte äter det så ofta, och så lite kvarg. Nu sitter jag här och har satt in bilder från heljen men hinner tyvärr inte lägga upp dem för kvällskiftet kallar riktit just, 14.05-21.45 jobbar jag ikväll :)


 



Och min smarta ide att sätta vatten i en liten dermosil
flaska att ha i fickan.

 
 
Och igår då jag inte kunde sova så skickade jag efter nytt lösenord till funbeat. Har haft ett konto där sedan 2008 men inte använt det på år och dagar men tänkte börja nu igen ifall det hjälper min träningsmotivation :):) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar