12 november 2012

Gott samvete & kaffe

Måste ju också berätta om min går dag och att jag har så bra samvete. :) Först for jag med mamma och hälsade på moffa å Mommo . Satt där en stund, drack kaffe och åt smörgåstårta och lite vanlig kaka. Sen så kom mina faddrar efter mej och vi for till Faffa å Fammo . Och där var jag en god stund. Blev ju mera kaffe förtåss och lite till tårta. träffade några kusiner vilket också var kul då man träffas så sällan. Men nu känns det så bra då jag varit och hälsat på till dem båda. Min miss var vell att jag inte ringde till pappa på farsdan, men tur va vi ju dit redan i torsdas. :) sen igår kväll var jag på styrelsemöte. Farsdag är också en sådan dag då det blir jätte mycket kaffe och fast jag inte drack något kaffe på styrelsemötet så hade jag nog väldigt svårt att somna. Hoppas på en bättre natt inatt :) snart kanske sängen, kommer ju inget på tv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar