18 november 2012

Julöppning

Sami hedberg var bra igår, 2200 biljetter hade sålts och det märktes. och hedberg hade aldrig haft så stor publik på en och samma gång. Vi slutade kvällen med en öl på omalleys.

Idag vaknade jag först 11.15 fick ju en chock! Närmare halv ett for jag med mamma, Tea och kim till stan, måsta checka in julöppningen. Vad är julöppning utan snö? Vi tog en kaffe på ett rum och kök. Sen dök kim Emmi å Joni upp och vi gick runt på torget lite till. Köpte stundars grisar och for till oss på kaffe. Sen for vi till CM och handlade lite snaks och så kom Tea och kim också till oss. Vi flyttade till och med ut vår bäddsoffa och där satt vi då alla framför tvn och kollade Ted medan vi åt chips och dipp! Och nu har jag bestämt mej att mitt lite nyttigare liv får en start imorgon och så skall jag få träningsmotivationen tillbaka..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar