5 november 2012

Måndag

Inatt var en ganska sömnlös natt el jag sover så ytligt då Kim är borta. Jag steg upp 4.45 kim kommer hem 5.00 :o De hade ju maskrerad på firmafesten och kim hade faktist vunnit första pris. Så då jag stog och plattade håret imorse kom han in och räckte mej ett kuver och sa tack älsklig va int arg på mej typ (tacka gjorde han för att jag sminkade honom till indian å med att vara arg syftade han på tiden) åså öppna ja kuvere och det var ett presentkort på hotell övernattning och frukost för två på kantarellis :)
Jobbade 5.30-12.34, hem och sova en stund, Hvc besök och stan. Och nu är jag så trött så nu ligger jag redan i sängen, planen är att läsa lite och sen sova ikapp de missade timmarna från föregående natt :) och klockan är bars sju, hoho gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar