21 januari 2015

Sista inlägget?

Har sju inlägg som inte publicerats. Alla innehåller massvis med bilder så vet inte om det beror på det. Vet inte hur läng och hur många gånger jag kämpat med att få upp inläggen.. 

Nu tar jag mej i kragen och skriver ett tråkigt inlägg utan bild och hoppas det fungerar annars vet jag inte, kanske ger upp å slutar helt! Nån vacker dag skall jag göra ett inlägg via datorn, bara jag får bildrna från telefon flyttade och hoppas på ett bild inlägg :) 

Sedan senaste inlägget som ni ser (8.12) har det hänt mycket bl.a:
Milian mys
Lucia
Glögg kväll
Personal fest vol. 2 
Fått blommor 
Uppesittarkväll
Rockyroad tillagning 
Massor med paket
Härlig julafton
Mycket kärlek och mys
Thailand resan blev klar fixad
Skrinnat
Mycket besök och varit på besök
Härliga vinterpromenader i skog å mark
Nyår 2015
Shopping
Pizzakväll
Klippt och färjat hår och fransar
Filmkväll
Älskling varit och jobbat 3 pass ( nu har jag honom hemma ända till 25.2 <3 )
Firat emmis 24 års dag
Mycket extra jobb
Massage
Börjat förbereda inför semestern

Och nu ikväll blir det besök hos Sarita, Teemu och Sofia :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar