25 januari 2015

5 dagar

onsdags blev jag överraskad med tårta och presenter hos Sarita och Teemu. De ville fira min födelsedag eftersom vi är borta på riktiga dagen :D 

torsdags hälsade vi på hos pappa. Kollade också min favorit, familjen annorlunda. 

Fredag
Efter jobbet blev det snabb packning och iväg till tåget. Totti skulle på sköitas till jyväskylä och hela familjen följde med :) då vi lämnat töötti for vi till hotellet, öppnade en flaska vin och funderade på vår kommande resa. Sen blev det den godaste lyxmiddagen och vinet jag nånsin har ätit. Den avnjöts på Stefan's steakhouse! Kvällen fortsatte på två krogar. Kan inte förstå att jag kan ha så jäkla kul med min älskling på tumis. :) eftersom vår kväll spårade ur lite vaknade  jag med tur kl 10 och vi fick brådis till tåget som for 10.28! Vi han, och vi sov hela tågresan hem. Fick bli kebabrulle, film och sovas på soffan hela dagen/kvällen! Dit for vår lördag vi som hade mycket att göra!

Idag söndag har vi storstädat, nu blir det kul att komma hem sen efter semestern. Badat bastu. Snart blir det mat hos mamma och sen kalas hos kusinerna. Ikväll vet jag ännu inte vad som händer. Kanske daga att börja packa lite. Tror jag aldrig har varit såhär sent ute med att packa :o :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar