8 december 2014

:)

Föreläsningen jag och Jannica var på om Aspbergers var super bra och intressant! Synd bara att det var så lite folk!

Passa på ti gå via bibban å lån lite böcker, nr 2 är redan påbörjad :)

Vackert då man traska hem från jobbet i onsdas. På kvällen passade jag på att testa circuit45 med Emmi! Var riktigt kul och tror det kan vara min grej!

I torsdas blev det spinning med Jannica, storhandla och Tommi kom till mej, toppen kväll med andra ord! 

I fredas kom Caddi och milian på besök!

Jag å milner mys <3

På kvällen blev det amarillo middag men han jag tycker om!

Och vårt bord så ut som en bar disk :D
Blev ännu en sväng till mällis! Bara han och jag, hade int ens tråkigt <3

Lördag var ganska lat dag, hämta kebabrulle på kvällen och for till mej! Jag som inte äter kebab så tykt e va riktigt bra, positiv överraskning! 

Söndagen gick i arbetets tecken. Först på jobbet, sen städa uf och ännu möte på det! Då jag kom hem var det bara att ta soffläge och "middagen" blev serverad!  Han kan det där med saftig omelett! 

Och fruktkvarg!

Idag blev det en springrunda efter jobbet! Sitter vid han nu och skall snart dra vidare till mej! 

Hm, skall repetera min engelska före semestern :D

Uf julshopping på minimani! 

Och middagen är serverad av han igen :) 


2 kommentarer:

  1. Vi sko kon ta en glögg trippel dejt ? Du jag å emmi och våra respektive? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja he sko va kul, bara vi hittar en passlig dag ;)

      Radera