12 augusti 2014

Vardag

Måndag å jobbstart! Gick super och Kul att träffa ungarna och tanterna som var på plats! Hemma igen slog tröttheten till så soffan var min vän hela kvällen! 

Idag tisdag hade jag riktigt höstfilis då jag traskade till jobbet. Jeans å huppari på och det blåste nästan kallt! Hösten kommer vell med stormsteg! Å sen vinter :| lockar int just nu fast båda e vackra å mysiga årstider för sej! 
Idag efter jobbet fick jag tillomed något gjort! Plockade och städade i köket och datarummet! I det sist nämnda finns det kvar att göra! Sen blev det gymmet och ett spinningpass, skall försöka få lite rutin i vardagen nu igen efter semestern! Hade hoppats på en tidig kväll med tanke på tröttheten ida morse men tydligen fasnade jag i boken! Nåja nu dags att sova! Gonatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar