11 augusti 2014

Fullt upp

Efter att vi kom hem från villan på onsdan lämnade jag fast i denna bok! Slöade och läste hela dan! Slät mej en stund och to en cykeltur med Jannica å julieth på kvällskvisten!

På torsdan fick jag besök av nadja å Nicole! 4 timmar flög iväg sådär bara! Vädret var inte så lockande så höll nästan på att skippa konstensnatt! Men så blev det inte. For till Jannica på en å sen vidare till stan! Kollade in poledance i rewell och gick vidare till mällis. Sen blev det också ollis! En helt bra kväll! 

I fredas blev det att hälsa på Mommo å moffa, handla och på kvällen blev det kräftskiva med brudarna! Helt lyckat!

Blev utgång till mällis! En sväng till ett dött ollis också men var faktist riktigt kul! 

Träffade grannen också så vi fortsatte med lite efterfest på terassen! Vilket var riktigt kul, fick också kolla in min gamla lägenhet! :) klockan bara gick och den blev 8 och vi träffade följande granne i slängan, då slängde vi ur oss att vi skulle ha tre terassers terassfest på kvällen! Vilket var en super lyckad ide tyckte vi! 

På lörda då man vakna där 15 tiden kändest det trög! Hur skall man orka en 3dje dag med fest tänkte jag! Usch och fy såhär efteråt men tog oss en havtornsshot med grannen och funderade på vår kommande terassfest :D jag och mina frends var kanske litetrötta från gårdagen men fick åtminstone med mej emmi å Irre. Han hade en hel hop med vänner och de på tredje terassen trodde knappast att vi skulle hålla vad vi sakt eftersom festen började först 21tiden då man vaknat till liv pånytt! Men de hängde på!! 

Nåja fest blev det och festade gjorde vi! spelade också kubb vilket var riktigt lyckat! Sen var det nog bara terasshäng som gälde! I natt var det mycket kallare en förra natten fick lov att dra på mej vinterkläder! El så var det tröttheten och för lite sprit som spelade spratt! Ända till kl 8 imorse orkade vi! Nåja Ida fick vi konstatera att festen måste ha blivit jäklig lyckad då vi inte ens hade åkt till stan! Sådär annars har det inte blivit riktigt nå av denna dag, sov ända till 16.30 och trots det har jag bara somnat om och om igen på soffan. Bilder från telefon till dator har jag fått fixat, och kokat makaroner!

Nåja blev ett bra avslut på en helt perfekt fyra veckors semester! Dock har dessa fyra veckor bara sprungit iväg! Men nu skall det ändå bli riktigt kul att börja jobba pånytt, då man tänker på ungarna och jobbpolaren! :)

Gonatt!

2 kommentarer: