18 augusti 2014

4 dagar

Torsdag.
Gjorde min plikt och klippte gräset (gårdsvecka)
For och hälsade på moffas bror från Sverige
Tog en kvällspromenad med Jannica, häftigt "blixtande" himmel!

Fredag.
Fick njuta av solen på terassen efter jobbet.
Caddi kom ut på en kaffe.
Cykla med emmi till carpella, förberedde lördagens fest!
Hemma igen träffade jag granne nr3, satt och drack vin och granne nr2 joinde oss! Kvällen sluttade 06.00, hah


Lördag. 
Fixade i ordning och for till carpella. Spenderade hela dagen/kvällen där!
Började i baren med emmi
Och avslutade som vakt

Kom hem 2.30 å stupade i säng.

Söndag.
Sovmorgon, som jag väntat! Käka morgonmål och kollade serier.
På eftermiddagen for jag me syrran å hälsa på pappa å maikku till villan.


Trodd no int man sko kona siti me bikini nå mer i år, men varmt vae.

Käkade tortilla och bada bastu! Inget att klaga på en sånhär söndag


Men tusan vad mörkt det blev och fort! Okej kan bero på regnskurarna också. På "bilden" här nedan fotade jag havet före vi for hem, beckmörkt! Men hem kom vi! :)

Jobbet kallar 7.10 imorgon, gonatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar