28 februari 2014

Torsdag

Efter jobbet hade jag tänkt fara på spinning men dragaren hade blivit sjuk och de erbjöd virituellt, nej tack! Blev en 12km promenad med emmi istället! Härligt friskt ute! 
(Och jo vi har startat från starkki gården)


Sen blev det snabb städning! 
Emmi (semester firaren) ringer och frågar om jag kan färja hennes hår! Absolut kunde jag det och hon kom hit! Fixade bacon/ost snaks


(som blev super goda!), drack varsin öl och kollade resor till Grekland i sommar! 

Mina beundrar rosor åkte också i råskis ikväll! 

Nu är det bara att krypa ner i renbäddad säng och sova några timmar! Så skönt med fredag imorgon och jag fick ledig lördag så nu blir det att njuta av heljen fullt ut :)
Hoppas snön som kommer ikväll smälter bort FORT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar