23 februari 2014

Slutet av veckan!

I torsdas blev det spinning med Jannica och ett besök hos Sarita på kvällen!

I fredas for ja ti Caddi efter jobbet! Fick håret färjat, nu e de mörkt igen! Tröttnade lite på att färja håret hela tiden för att få den snygga röd/orange färgen! Och nu efter Lanzarote resan höll färgen int ett dugg, tvättades bort direkt! Å Caddi fick ett till hål i öra haha :D blev lite öl/vin å bara to e lungt! Skön fredag!!

Känns lite ovant nu just, men nöjd :)

Cottin.

Chill! 

Lördag steg jag upp redan kl 10! Skulle laga pulled pork å då e ska va så läng i ugnen! (Vila ju ha kvällen ledig) 
Så jävla gött! 

Blev en springtur till Caddi efter bilen! Jestas vilket härligt väder. Vår filis till tusen :) 
Lite bakis kanske men 5km gick helt fint! Övade ju bakis träning på lanza, stackars kropp!!

Sen blev det Finland-USA match och då slog tröttheten till! 

Planen var att fara ut men njää orkade int! For till Caddi efter lite tavaras och sen till Linn var hon och emmi hade förfest! Förde dem till stan och sen hem och sova! 

Och idag känns det jätte bra att man stannade hemma igår! Sovd lika läng som att ja sko vari ut igår men det var bara skönt, nu är jag utvilad! Nu blir det guld/silver match 

och sen blir det promenad med Caddi tror jag! Ikväll karperö och vårmöte :) 

Kan bara konstatera vilken skön helj! Väntar redan på nästa! Och jag tror denna kommande vecka går fort på jobbet, sportlovsvecka och vi har barn och personal från andra daghem och sen jobbar jag högst troligen ännu nästa lördag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar