19 november 2013

white party

Har varit lite trött/lat och inte orkat uppdatera + att jag velat få in några bilder på datorn. men nu en kort uppdatering om alla dagar..

Lördagen började med chill på soffan med nelle, nyhetsmorgon och mera vila då man sover så dåligt när man delar säng med honom.
blev en promenad runt kvarteret och sen en kortare löplänk med emmi. och tusan min fot blivit sjuk!

Sen blev det lite föris och fixas hos emmi. Efter många om å men och rent ut sakt lathet och ingen extra tid blev det ganska lätt val för mej, slängde ett lakan runt mej som vi knöt och där hade vi det, toga! men gud vi hade många bra idér i huvudet. Emmis var nästan bäst michelin gubbar men blev för svårt!




  
sen blev det fest
TALKOFEST
white party













Tackar alla inblandade för en super trevlig talkofest.
trots att jag fick en jävla spark på benet och ett tramp på sjuka foten!!

Söndagen var lungn. Kollade repris av så mycket bättre. For med tea och hämtade nelson till pappa och så blev vi bjudna på mat hos mamma. 

Måndagen gick också i vilo tecken, soffan och tvn var bästa vännen hela kvällen!

Idag tisdag blev det brandövning på kvällen från jobbet, det roliga var att emmi och teas dagis var också med så vi sprang hem tillsammans från brandstation blev lite på 6km för mej. Springase gick vell sådär. resten av kvällen har jag bara tagit det lungt och nu känner jag smått värk i benet. 

IMORGON ONSDAG HAR VI WASA TEATER MED PJÄSEN KAOS PÅ KARPERÖ UF KL 19, KOM OCH SE!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar