30 november 2013

Bröllop och bröllopsfest!

Igår hade jag storstädning hemma. Gjorde nästan allt förutom städa skåp kan man säga + jag tog fram lite ljusstakar! Funderingar kring julgardiner går ännu i huvudet. Böt också plats på tvn och soffan, passligt till vintersäsongen då man inte använder terassdörren och nu kan man njuta av öppenspisen från soffan :) 

Och så kastade jag mina jobb skor istället för att spar dem i nått skåp då de sprack igår!! 

Idag har vi haft lillajulmys på dagis, så en liten dos julkänsla har jag också fått nu. Ikväll har jag spenderat 8 timmar hos Sarita! Firade hennes födelsedag (som var igår) med tortilla, film och en massa prat. 

Blev bröllopsfilm, och oj vad vi skrattat :D 
Bl.a till bukettkastningen..
Och alla dessa härliga sommarminnen som kom upp :)

Och vad gör jag nu, jo kollar onsdagens paradise hotell avsnitt! Jag skall ju soooova! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar