26 november 2013

Festernas helj

I fredas hade vi avskedsfest till Evelina hemma hos mej, blev en lyckad kväll med tortilla, cheescake, idol, snack och utgång med dans! 




Lördagen började med en sen morgonpromenade med Jannica och där efter tog vi en tortilla till frukost! Klockan var mycket och jag stress fixade mej till kvällens johannesgala! Emmi å Linn kom på varsin tortilla och kaffe och kort där efter for vi iväg till carpella. Kl 16.25 startade bussen därifrån till malax var årets johannesgala hölls! 


Jens fick priset årets eld själ!




Dans till lester
Blev även rocktails dansgolv med en hel del av gänget!


Och söndagen blev lat söndag med massa tv program i repris. Bjöd hem mamma å tea på de sista tortilla resterna! Höstmöte på kvällen och sen ännu en sväng med Johanna till el gringo för att kolla på dessa 
Kan bara konstatera vilken kanon helj!!

Måndag, trött som fan!! Men trots det blev det en promenad med anna och en snabb visit till pappa! Tankade även bilen på s-market i gerby, höll på att förfrysa mej! Gick trögt som fan för bensinen att åka ner i tanken!! Vet inte om det var något fel.
Tisdag, idag känner jag mej sjuk så har inte gjort något skillt! Ätit pannkaka och kollar tv med hopp om att vara piggare imorgon! Sen tror jag också att jag har svinkoppor, så nu får jag lov att ta tag i detta på allvar! Anna gav mej något tips igår som jag skall testa och hoppas på resultat! :)

2 kommentarer:

  1. ...måst no säg nå otroligt intressant eller viktit på fjärde bilden, då alla ti höger sir så koncentrerat på me! ;)

    SvaraRadera