26 september 2013

Torsdag

Min plan var att åka på fotbollsträning och städa efter jobbet. Det blev ingen fotbollsträning pgav vädret. Blev igen städning för jag blev lat! Käkade lite godis ur en påse jag köpt på flygfältet i somras (kan ni tänka er att jag har en påse sen sommaren) och fick så himla dåligt samvete.. På med länkkisarna fast kl var 21.00 och så sprang jag så hårt så hårt i mörkret så jag gjorde säkert ett personligt rekord!! Nu känns det lite bättre :) 

På jobbet ringde telefon nu ikväll då jag var ensam. Vi satt och målade med vattenfärger. Jag hade sitt en modell på ett äppel som vitsippebarnen pysslade. När jag var i telefon hörde jag då kidden ropar, nu ska ja måla äplet! Jag tänkte neeeej mål int på deras modell. Ne då hade kidden plockat fram ett äppel och två morötter som låg på tork (som nån tant pysslat), tagit fram ett nytt papper och börjat måla av.. Jag blev riktigt chockad och imponerad vad sådär små barn kan. Riktigt så imponerad att jag to en bild på konstverket :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar