29 september 2013

Heljen

Lördag
Blev en lång sovmorgon och sen en låååång cykeltur! 3timmar47minuter...

(En bild före telefon dog!)

Orkade ännu klippa gräset då jag kom hem. Nu var det nog säkert sista gången för i år!
På kvällen kom emmi å irene hit. Blev en hel del vin, gott! 
Emmi tykt om ti eld :D

Dags ti böri gör nå åt håret?!

Sen blev det utgång ti mällis! Och där träffa ja ANNA och vi fortsatte sedan vidare till pullo :) en helt super kväll! 


Söndag
Har känt mej yr hela jävla dagen så här har det inte hänt så mycket!! Fan jag som skulle städa! Blev bjuden el jag bjöd in mej själv på frukost (en bit tacopaj) till mamma kl 14.. Sen låg vi och kollade film, passade ju bra då båda va trötta! Och nu "ikväll" ringde tea å bjöd oss på kyklingsallad! Det tackar man inte nej till!


Sen fick det lov att bli en böle kortrunda i höstmörkret. Va i behov av frisk luft och nu känner jag mej som NY!


Kanske jag tillome orkar se hela Wallander ikväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar