6 september 2013

Fredag

Passar på att blogga då det är reklam i fångarna på fortet.. 

Så här kan det se ut om man för skojs skull lägger på endomondo då man klipper gräset hemma (min egen plätt och den gemensamma mattan) 1,6km haha
Sen då gräset var klippt for jag på en cykelrunda!! Och vid skogsberget tänkte jag cykla på en orm, svart, kort och tjock! (jag trodde det först var ett plast/gummi bit/rör som låg vid vägkanten) Fy fan, rös riktigt och svärde en ramsa för mej själv med tanke på att jag såg fram för mej IFALL jag skulle cyklat på den och alla möjliga orm delar skulle strittat mej i ansiktet och på ryggen, usch och fyfan! Har ju inga stänkskärmar, borde kanske köpa! 
Nu ikväll har jag syrran och mamma frossat i kräftor och räkor, årets första och troligen sista hahha 
Nu drar man då mättnads koma på soffan.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar