17 juni 2014

Senaste

Lite av det som hänt här senast. 

Fredagen den 13:de, fest på carpella. Började lite illa med två stora tält i sjön och strömmen borta. Men kvällen blev bra ändå, strömmen kom tillbaka och gästerna fick käk! dock fick de inte sjunga karaoke på terassen! 





Lördag blev det två vackra bröllop och dop!

Jag och mitt fadderbarn Nicole :)

Mera bilder i nytt inlägg.

Söndagen sov jag bort, ända till 17.30! Sömnbrist och all stress hade satt sina spår. Drack lite "morgonkaffe" i kvällssolen, kollade tv, konstaterade att jag int sätt på tv på några veckor!! Och så var jag och kramade om syrran som stack iväg på semester i 3-4 veckor <3


Måndag och lite vardags lyx med Sarita! For till tesses café för att se/pröva något nytt! Fick några timmar att gå :)


Idag har jag inte gjort någonting. Slutade jobbet redan 13.15, la mej på soffan och kollade nya avsnitt orange is the new black, somnade och fortsatte sedan med soffläget! En riktigt vilodag kan man sejja! Avslutar kvällen med ett glas rött :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar