12 juni 2014

Mycket att göra

Timmarna per dygn räcker inte till för tillfället! Men snart släpper stressen, två hektiska dagar till ;)

Snatta en bild av emmi från söndagen bio!

I måndas hade jag besök av nadja å basse + ungarna! Nu väntar vi bara på lördan :) 

I tisdas kom Anna ut en sväng och sen for jag å hälsa på Caddi. Lääääng sen sist :) 
To en promenad
Å satt vi vattne å tala!

I går röjde jag på i stan.. Klippte gräs, bolaget hade köpt en ny gräsklippare som skulle startas med nyckel, och oj före ja fatta hu he funka :D men tyst gick den! Sen blev det också en promenad med Jannica å julieth. Di dela med sej av hundarna så jag också fick gå med en :D Och oj vad jag känner på mej att detta blir en bra sommar efter vårt snack! 

Idag efter jobbet fick jag håret klippt av Evelina. Jannica kom också över så vi fick talat om det senaste vi missat av varandra. Sen blev det carpella och förberedelser inför morgondagens vacon fest! 

Började också fundera på en styrelsefest ikväll! Ett som är säkert är att kanoterna häger med vart vi en far! Så himla kul! Bläddrade tillbaka i arkivet till 26.8.12 och hittade denna bild, helt suverän! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar