16 mars 2014

LöSö

Vaknade kl 8 igår, pigg som en mört!
Blev en 9km morgonpromenad med anna!
Lite kaffe på terassen i SOLEN
Blev en vända till stan med emmi!
På kvällen blev det fest fö hanna. 
Här på förfest hos jenny
Sen amarillo på mat!
Lämnade med Sarita ännu på band jam och ångrar att jag inte for hem med henne efteråt. Istället traskade jag vidare till ollis var mina andra polare var! TRÅKiGT :| sorry ollis e så int mitt ställe mera. For hem med syrran sen :) 

Och vel hemma börjar jag spy! Dragit på värdens spysjuka! Tänkte först att okej va e nå fel på maten el blev e fö myki dricka igår, men nej! Så idag har jag inte gjort annat en sprungit skytteltrafik mellan sängen och wc och sovit! Nu har det äntligen lugnat ner sej och jag känner mej lite bättre! Och sen har jag ännu haft värdens kramp i mina ben/vader/vrister hela jävla natten/dagen (högst troligen från fredagens cykel tur) int ere lätt varje dag!! :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar