14 januari 2014

Happy day

Här kommer gårdagens inlägg som inte blev publicerat :o :)

Vilken dag :D 

Tänkte försova mej, hade satt klockan och ringa en timme för sent! Vete fan var e gick fel, eftersom ja drömd i fredas att ja försovd mej å di ringd int ens å fråga var ja dröjer! Så jag var ju extra noga igår kväll då ja sku ställ klockan men tydligen räknade jag fel! Vaknade 8.15 å konstatera att bord ja int böri stig opp? Började jobbet 8.50 och hade ställt kl på 9.00? Bra jag, men ja han i tid! En fördel med att bo nära.

Bra dag på jobbet :)

Bilen blev fixad och kostade knappt nånting! Men var så satans isig på insidan då jag hämtade den, såg ingenting!

Beställde resa till Lanzarote (igen, men big deal!) sol å värme å direkt från Vasa! Och över min födelsedag! :) Och de som känner mej vet hur jäkla glad jag är över att komma bort! Har tjatat och gnällt jävligt länge nu, igår gav ja upp hoppet och så idag får jag detta erbjudande! Ojoj! 

Och sen han jag ännu på Spinning å body med julieth :)

Absolut bästa måndagen hittills i år! ;)


Och idag tisdag.. Full rulle.. Hinner inte göra så mycket då man slutar 16.30 blev gymmet ned Jannica, spinning å bodypump! :) och eldat, fasiken va kallt inne :/

Och så fyller ju emmi 23 idag, grattis 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar