29 december 2013

Tre dagar

Fredagen började med att sova bort halva dagen! Spinning med tea. Baconsallad till middag - blev en favori!
Styrelse glöggkväll på uf, bastu i Hartman kupolen och rajtan tajtan natten lång!







Lördag.. 
Sov halva dagen pånytt. Sen blev det bacon och ägg till frukos! 
Kollade tv och sov om vart annat hela dagen, nån Choklad gick ner där emellan!
Och bacon salld till middag kl 19!
Och bio på kvällen med tea, moni och Irre. Riktigt bra film. Sen talade vi bort resten av kvällen! 

Söndag.. 
Vaknade fan 12.30 idag igen. Blir riktigt deprimerad då jag vaknar så sent!! 

Idag fick jag ett måste att far på cykeltur! Kände mej nykär då jag gläd runt på min cykel hahha! Så sköööönt! 
Men fans blåsigt, motvind! Ögonfransarna bara vibrerade! 
Och doften av hav, vill ha sommar och sol! 


Mat, kaffe och plommonskum! 

Och nu blommar min blomma och doftar så gött! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar