20 december 2013

Fredasmys?

Fick börja denna morgon med ett frissa besök! Köpte också en julklapp till mej själv!

Sen kom snälla Sarita in med en stor skål risgrynsgröt från jobbet! Min favorit :) fick bli en gröttallrik till frukost! 

Kl 15.10 hade vi bestämt spring dejt med emmi och anna! Syrran hängde också på! Blev en 9,5km runda som var ganska rak i formerna..
Men ack så skön! 

Hem på käk! Var så hungrig så det fick bli sallad och maletköttsbiffar till middag istället för gröten! Gött! 

Sen kom huvudvärken, tröttheten och frysiheitin! Soffan, filten, kaffet och grisarna! 

Efter teas "gnäll" å "tjat" ikväll for jag till henne på "fredasmys"! Det ser vi inte så mycket av, jag kollar svenska hjältar galan och hon tar en massa bilder! Packade också ner tandborsten ifall jag blir så trött att jag inte orkar köra hem! Det vet hon ännu inget om! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar