1 maj 2013

Går Kvällen spenderades med Tea, Kim, Emmi å Joni! Ja och nelson. Grillade kött som blev super gott (så stolt) och så hade vi en massa goda tillbehör och Kims bakade kladdkaka till efterrätt! Några glas rött slank också ner. Sen var ben, caddi och irre också ut en sväng :)

Idag steg jag upp lite före nie. I detta skede tackade man att man städade undan allt igår kväll istället för att bara lämna allt tills imorse! Käkade morgonmål framför Nyhetsmorgon! Sen på en cykel tur, 33km :) fy helvete för motvinden på vissa ställen, nåja bra ben träning! Haft Tea, Kim å mamma på hemma gjorda "rest" burgare! Sen på kaffe till Mommo å moffa och nu ikväll med Emmi å Joni till Moni å Hannes! och så förståss humorgalan :)
Och kan ni tänkan er, i söndas få jag jobbade tänkte jag att vad länge sen det är solgård har ringt och behövt vikarie, tror ni inte de ringde ikväll och frågade om jag ville jobba imorgonbitti?? Jo, och jag som är dålig på att säga nej så åker och jobbar imorgon på min semesterdag :( nåja lite extra pengar :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar