13 februari 2013

Rese sugen

Ohhoj vilken dag. Stäg upp 5.20 och började jobba 6.00. Hade byt arbetstur med Daniela för jag skulle på fysio för mina jävligt sjuka vader! Men nej tiden blev avbokad! MEN om jag inte inbillar mej så tycker jag de blivit bättre efter tre joga pass, man stretchar så himla bra :) blev att ta en tupplur på soffan då istället! Sen kl 16 for jag till gymmet, blev spinning, bodypump och core! Så jäkligt nöjd och det var så kul att man äntligen hade passligt el tid till att fara på alla tre en onsdag! Kom hem fyra timmar senare. :) hittade ett kort i postlådan av min vän Sarita :) värmer att få kort då man minst anar det :) nu tycker jag det börjar räcka ned tv tittande och sängen kallar :)

Men jag har ett problem, skulle behöva resesällskap :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar