21 februari 2013

Klipp klipp

Det första jag gjorde då jag kom hem idag var att börja städa :) SÅ check för helj städat! Sen har jag fått håret klippt vilket kom som en liten överraskning (var inte planerat att just ikväll) blev kort i nacken men har samma längd framme som förr, blev mycket nöjd. Och ett stort plus -> fick ögonfransarna färjade :)

Sådär annars denhär veckan har det inte hänt så mycket! Var hemma må och ti klättrade nästan på väggarna så jag for och jobbade igår och sen Anna var hit på kvällen vilket var trevligt :)

Och imorgon är det fredag. Så skönt fast jag jobbat så lite denna vecka men har varit så trött i kropp och knopp! Idag trodde jag det var lördag då jag vaknade ;( tyvärr! Nåja bara en morgon till :)

får se vad man hittar på för skoj i heljen :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar