3 november 2014

Oktober

Nu har jag min telefon, haft den två veckor vilket känns bra :) men tiden, orken och lusten att skriva inlägg har lite försvunnit. Kan bero på då jag var utan telefon så pass länge. Sen har jag haft alldeles för mycket att göra. Kollade just att det är en månad sedan förra inlägget :o mycket händer på en månad. Det jag minns bäst från oktober är
*Stockholm weekend med Jannica å Julieth 
* Teas födelsedagsfest
* Mammas 50 års fest
* Blåsippans pizzakväll
* Caddi fick en pojk
* Besöken hos Sarita och alla andra vänner
* Lördagens skogspromenad
* Den lilla träningen jag gjort efter att ha varit trött och sjuk
* Och all den extra lediga tiden som spenderats med Tommi 

Sen har det ju hänt en hel massa annat också. Minns knappt vad som hände i början av oktober. Bilderna från monis lånetelefon fick jag aldrig överfört. Några från Stockholm och teas fest borde jag få tag i bara jag anstränger mej lite. Och idag hade jag gjort ett bildinlägg men det hade tydligen försvunnit, men här kommer nu några från denna telefon :) 
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar