30 september 2014

Läng sen sist

Dags att meddela att jag nog lever, folk har börjat fråga om jag slutat skriva.. Men NEJ, orsaken varför det är så tyst här är att min telefon är på service. :D Bloggar mycket sällan från datorn, dock snart kommer det ett inlägg från caddis babyshower vi hade i heljen.. Nu lånar jag Monis en telefon som jag inte orkat ladda ner blogg appen till. Och detta inlägg är kanske första på paddan :) men snart borde jag få tillbaka min telefon :) vad som har hänt den senaste tiden då? Då jag skrev senaste inlägget skulle vi till Linn på inflyttningsfest, och så blev det. Var en riktigt kul kväll med utgång. :) Den söndagen 21.9 blev det städning av lokalen med Emmi och styrelsemöte. Nu har vi ännu tagit på oss några till städningar :) måndagen 22 lämna ja in min telefon och på kvällen blev det kaffe hos Moni. På tisdan var jag och hälsade på Sarita, blev en helkväll! Onsdan var jag och hälsade på till tommi. Torsdan var jag med pappa å hälsa på till Fammo och Faffa. Det var länge sen sist så riktigt trevligt. Och sen ett snabb besök hos mamma. I fredas efter jobbet städade jag lägenheten och eldade. På kvällen for ja till T, spelade ett spel (hur ofta spelar man bordsspel nuförtiden? Super kul) bakade pizza och kollade hangover 3. Första gången jag så den. Kan konstatera att ettan är bäst! I lördas hade vi caddis  babyshower. Kan int sej annat en lyckad sådan. ;) Söndag var nog en konstig råddig dag. Tog en härlig promenad med emmi, behövdes verkligen! Sen blev det våfflor hos Mommo å moffa med tea och Nelson. På kvällen blev det promenad och snack med Jannica, gick hem 00.00 herregud! :D Ganska dåligt med träning blev det den veckan, men det också pga att jag slutat kl 17 och inte känt mej frisk. Några promenader med Jannica och doggen har det förstås blivit. Nåja igår måndag for jag faktist iväg på spinning60, kändest bra! Och idag har vi haft föräldrarmöte på dagis och efter det blev det en behövlig friskluft promenad med Jannica å doggen :) där var lite vad som har hänt den senaste tiden.. Skall försöka skriva lite flitigare nu och hoppas verkligen jag får telefon snart :) bjuder på några gamla bilder från ipaden så de inte är så tomt :) och jo nångång han vi också boka resa till Stockholm, kommer bli toppen ;)





2 kommentarer:

  1. Jaa jag ha nog kolla din blogg tusen gånger å fundera va som ha hänt då int du uppdaterar nå :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu ska ja no int låt e gå veckor emellan. Men telefon ha ja int fått tillbaka ännu :/

      Radera