10 juli 2014

Torsdag

Efter jobbet blev det en sväng till gw galleria. Han bara en sväng med hm och Cubus, och idag skulle jag ha kunnat kolla på kläder länge. (Så typist då man har annat inplanerat) 

Sen blev det en sväng till sjukhuset och hälsa på Sarita, Teemu och prinsessan! Herregud då två kilos korven kom utrullandes i "sängen" och jag fick se henne. Fällde några glädje tårar då hon låg där, så fin så liten och så perfekt! Helt sjukt att hon e här nu. Fick hålla henne i famnen vilket jag aldrig kommer att glömma, minsta ungen jag sätt! <3 
Lite på en timme var jag där men kändest som tio minuter! Tiden gick så fort. En rosa kanin fick hon också och så glömde jag tala svenska med henne! Nåja nästa gång kanske :) 

Sen efter emmi som kom till mej. Bakade tårtbottnar till heljens styrelsefest och käka plättar! Nu är det bara en jobb dag kvar och så börjar semestern. Och syrran kommer hem <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar