2 april 2013

Igår kväll var jag inte så motiverad att åka och jobba på nytt, tänkte bl.a på kurakläder :o det är en lång process vi nu har framför oss och 20 barn som gnäller och tycker det är jobbigt och försöker inte ens klä på sej själv :/ MEN vaknade pigg halv sju idag, for till jobbet och det var inte alls lika jobbigt som jag tänkt kvällen före. Härliga barn som sprang och kramade och hade mycket att förklara om påsken. Då kunde jag konstatera att jag nog saknat dem. Men usch det där steget från att ha haft semester och skall återvända till jobbet -> jobbigt!!

Efter jobbet for jag och Emmi på lite ärenden och sen GYMMET! Nu skall hon Skaffa gymkort. Super kul :)

4 kommentarer:

  1. Ni kan kom ti sports gym iställe :) :) :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kan kom ti easyfit, förmånligare ;)

      Radera
    2. haha nåjaa.. men ja e så in love me wsc o Lady line så int går e ti byt såde bara ;)

      Radera
    3. Ja ja kan tänkt mej he :)

      Radera